هاستینگ

.
  • ۰
  • ۰

سیپنل چیست؟

cPanel یک رابط گرافیکی مبتنی بر هاست لینوکس (GUI) است که به عنوان یک کنترل پنل برای ساده سازی وب سایت و مدیریت سرور استفاده می شود. cPanel به شما امکان می دهد وب سایت ها منتشر کنید ، دامنه ها را مدیریت کنید ، فایل های وب را سازماندهی کنید ، حساب های ایمیل ایجاد کنید ، و بیشتر.cPanel یکی از محبوب ترین کنترل پنل ها در ایالات متحده است. بسیاری از شرکت های میزبانی وب cPanel را به عنوان بخشی از بسته میزبانی خود به مشتریان عرضه می کنند.

cPanel دارای دو رابط ، یک رابط کاربری به نام cPanel و یک رابط مدیریت سرور به نام Web Host Manager (WHM) است. این ترکیب به کاربران امکان می دهد وب سایت خود را مدیریت کرده و از ارائه دهندگان میزبان ابزارهایی برای مدیریت سرور تهیه کنند.

cPanel رایگان است؟
cPanel رایگان نیست زیرا یک برنامه شخص ثالث است. با این حال ، بیشتر ارائه دهندگان میزبانی شامل سیپنل چیست؟ در برنامه های میزبانی خود بدون هیچ گونه هزینه اضافی. برخی از ارائه دهندگان هستند که cPanel را برای سال اول رایگان ارائه می دهند و سپس در سال های بعدی هزینه ای را پرداخت می کنند.

در سال 2019 ، cPanel قیمت های خود را افزایش داد و بسیاری از شرکت های میزبان وب در نظر دارند که از cPanel به سایر صفحه های کنترل وب سایت تغییر مکان دهند.

آیا cPanel خصوصی است؟
بله ، حساب cPanel شما خصوصی است. اگر صاحب وب سایت هستید ، حتماً نام کاربری و رمزعبور خود را ایمن نگه دارید. این برای ایمن نگه داشتن اطلاعات و تنظیمات وب سایت شما مهم است.

cPanel

نحوه ورود به cPanel
می توانید با استفاده از نوار آدرس مرورگر خود به cPanel خود وارد شوید. آدرس وب سایت خود را که به دنبال آن یک کولون و سپس 2083 وارد می شوید وارد کنید. دسترسی به cPanel شما به صورت زیر ظاهر می شود https://yoursite.com:2083.

همچنین می توانید بعد از آدرس وب سایت خود وارد cPanel خود شوید. هنگامی که از این روش برای ورود به cPanel خود استفاده می کنید ، چنین است: https://yoursite.com/cpanel.

اگر وب سایت جدید دارید و سوابق DNS هنوز روی سرور تبلیغ نشده اند ، می توانید به جای آن از آدرس IP استفاده کنید. دسترسی به cPanel از طریق IP چیزی شبیه به این خواهد بود: https: //10.10.10: 2083.

اگر به رابط cPanel نیاز دارید تا به یک زبان دیگر ظاهر شود ، سپس زبان خود را از لیست موجود در پایین صفحه ورود به سیستم cPanel انتخاب کنید.

قبل از ورود به cPanel ، ممکن است برای مشخص کردن صفحه cPanel مفید باشید ، بنابراین می توانید بعداً به راحتی به آن برگردید.

هنگامی که در صفحه ورود به سیستم cPanel هستید ، نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کرده و روی دکمه Log In کلیک کنید. پس از آن ، به صفحه کنترل وب سایت خود هدایت می شوید که در آن همه تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.

بهترین گزینه های میزبان cPanel
انتخاب بهترین هاست cPanel برای پاسخگویی به نیازهای وب سایت وردپرس شما دارای اهمیت است. شما باید مراقب باشید که میزبان وب را بر اساس کولوکیشن چیست؟، قابلیت اطمینان ، کارایی ، پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت گذاری آنها انتخاب کنید.

بهترین میزبان وب با استفاده از cPanel عبارتند از:

Bluehost یکی از بزرگترین و بهترین رتبه دهندگان میزبانی است که از cPanel استفاده می کند. Bluehost به خوبی مورد احترام است و یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبانی وب است. آنها نصب های وردپرس خودکار ، دامنه رایگان و گواهی SSL و پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهند. وردپرس رسماً آنها را به عنوان ارائه دهنده هاست توصیه می کند.

HostGator از cPanel استفاده می کند و میزبان میلیون ها دامنه است. این یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان میزبانی وب در صنعت است. HostGator نصب های یک کلیک وردپرس ، 99.9٪ به موقع و پشتیبانی شبانه روزی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ما آنها را یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب برای مشاغل می دانیم.

GreenGeeks به یک میزبان وب شناخته شده تبدیل شده است که از cPanel استفاده می کند. GreenGeeks همچنین دارای یک کلیک نصب وردپرس ، مهاجرت رایگان سایت ، CDN رایگان و پشتیبانی عالی است. GreenGeeks سازگار با محیط زیست است و میزبان بیش از 500000 وب سایت است.

چگونه وردپرس را روی cPanel نصب کنیم؟
ما یک آموزش گام به گام کامل در مورد نصب وردپرس با استفاده از cPanel در شرکت های پیشرو میزبانی وب نوشته ایم. این راهنما نحوه استفاده از اسکریپت های 1 کلیک مانند Fantastico ، Quickinstall و Softaculous را برای نصب وردپرس به شما نشان می دهد.

برای کاربران متوسط ​​وردپرس ، ما همچنین نحوه استفاده از FTP برای نصب وردپرس را توضیح خواهیم داد. و در آخر اینکه ، برای کاربران پیشرفته تر نحوه نصب وردپرس را در رایانه محلی به شما نشان خواهیم داد.

مدیریت میزبانی وردپرس چیست؟
مدیریت وردپرس مدیریت شده یک محیط میزبانی است که به طور اختصاصی برای وب سایت های وردپرس مجهز شده است. میزبانی وردپرس مدیریت شده سطح بالاتری از عملکرد ، امنیت و پشتیبانی را فراهم می کند.

وب سایت های وردپرس با استفاده از بار میزبانی سریعتر مدیریت شده ، به صورت خودکار به روز می شوند ، از پشتیبان روزانه برخوردار هستند و از پشتیبانی کارشناسان وردپرس برخوردار هستند. مدیریت میزبانی وردپرس هزینه بیشتری دارد زیرا ارائه دهنده هاست مدیریت محیط وب سایت را مدیریت می کند.

کنترل پنل کنترل وردپرس

آیا باید از یک بستر وردپرس مدیریت شده استفاده کنید؟
اگر می خواهید بهترین برنامه میزبانی را انتخاب کنید یا اینکه نمی دانید میزبانی وب وردپرسی مدیریت شده برای شما مناسب است ، پاسخ ساده است.

اگر به فکر ایجاد بلاگ هستید یا تازه مبتدی هستید ، دیگر نیازی به هاست مدیریت شده WordPress ندارید.

میزبانی وردپرس مدیریت شده گزینه خوبی برای مشاغل کوچک یا متوسط ​​یا وبلاگهایی است که در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارند.

مشاغل و وبلاگ های معروف که دارای ترافیک زیادی هستند بیشترین بهره را از یک برنامه مدیریت شده WordPress می برند. دلیل این امر این است که مشاغل و وب سایتهای مشهور باید روی خدمات و محتوای مشتری تمرکز کنند ، بنابراین به یک وب سایت با عملکرد بالا و بدون دردسر نیاز دارند.

cPanel در مدیریت میزبانی وردپرس کجاست؟
شما cPanel را در یک حساب کاربری WordPress پیدا نخواهید کرد ، زیرا میزبان وب مراقبت از وظایف اصلی میزبانی وب سایت را دارد.

میزبانی وردپرس مدیریت شده شامل نصب وردپرس ، دستیابی به حافظه پنهان در سطح سرور ، ایجاد نسخه پشتیبان از وب سایت شما و مدیریت به روزرسانی های اصلی وردپرس است.

شرکت های میزبان مدیریت شده مانند WP Engine و Liquid Web از پنل های کنترل خود به جای cPanel اختصاصی استفاده می کنند.

بسیاری از ارائه دهندگان میزبان وب در حال تغییر از cPanel هستند و آن را با یک رابط کاربری سفارشی جایگزین می کنند تا هزینه ها را کاهش دهند و یک تجربه مشتری یکپارچه تر را ارائه دهند.

خواندن اضافی
چگونه می توان محتوای وردپرس خود را با BackupBuddy ایمن نگه داشت
نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری پرونده ها در وردپرس برای مبتدیان
نحوه غیرفعال کردن همه پلاگین ها در هنگام دسترسی به WP-Admin
نحوه محافظت از رمزعبور از دایرکتوری مدیر وردپرس خود (wp-admin)
نحوه تغییر ایمیل مدیر وردپرس (2 روش)
بانک اطلاعات
انتخاب بهترین میزبان وب برای وردپرس

cPanel چیست؟ راهنمای کامل cPanel برای مبتدیان
cPanel یکی از محبوب ترین کنترل پنل های مبتنی بر لینوکس برای حساب های میزبانی وب است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی تمام خدمات را در یک مکان واحد مدیریت کنید. در حال حاضر ، cPanel استاندارد صنعت است و بیشتر توسعه دهندگان وب به خوبی با آن آشنا هستند.

شهودی و آسان برای استفاده ، cPanel به شما قدرت می دهد تا یک حساب میزبانی وب را با حداکثر کارایی مدیریت کنید. این که آیا کاربرانی FTP و آدرس های ایمیل جدید ایجاد می کند یا منابع را نظارت می کند ، ایجاد زیر دامنه ها و نصب نرم افزار می کند.

میزبانی وب cPanel چیست؟
میزبانی وب cPanel در واقع میزبان وب لینوکس است که شامل نصب cPanel است. cPanel جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، اما در اکثر موارد بسیار خوب کار می کند و وقتی به دنبال راه حل کنترل پنل هستید ، انتخاب معقول و منطقی را ایجاد می کند. آنچه انتظار دارید:

طرفداران:

آسان برای یادگیری
آسان برای استفاده
موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود
سعی و آزمایش کرد
شامل نصب کننده خودکار نرم افزار است
تعداد زیادی آموزش / پشتیبانی آنلاین موجود است
منفی:

تعداد ویژگی ها می تواند بسیار زیاد باشد
نسبتاً آسان برای تغییر تصادفی تنظیمات مهم
برخی از هاست نرم افزار منسوخ را اجرا می کنند
هزینه بیشتری دارد و به ندرت با هاستینگ رایگان ارائه می شود
برنامه های میزبانی cPanel را مشاهده کنید

گزینه های cPanel
هزاران گزینه دیگر برای cPanel در آنجا وجود دارد ، و از آنجا که هر ارائه دهنده هاستینگ متفاوت است ، لازم است با هر میزبان بالقوه بررسی کنید تا ایده ای در مورد راه حل های صفحه کنترل استفاده کنید.

در اینجا در هاستینجر ، ما کنترل پنل اختصاصی خودمان را تهیه کرده ایم که با کلیه برنامه های میزبانی وب موجود است. این چندین شباهت را با cPanel به اشتراک می گذارد و به ما امکان می دهد ضمن تنظیم کردن با نیازهای کاربران ، انعطاف پذیرتر باشیم.

با این حال ، میزبانی وب cPanel نیز چیزی است که می توانید در شرکت خواهر ما Hosting24 پیدا کنید. برنامه های سالانه و طولانی تر شامل یک نام دامنه رایگان است ، بنابراین می توانید با تهیه یک وب سایت ، تمام مواد لازم را برای انتشار یک وب سایت در اینترنت دریافت کنید!

در نهایت ، مهم نیست که شما از cPanel یا جایگزین استفاده کنید ، تا زمانی که بتوانید آنچه را که می خواهید انجام دهید. اگر برای انجام کار خاص به کنترل پنل خود احتیاج دارید ، پس با ارائه دهنده تماس بگیرید.

آموزش cPanel: نحوه استفاده از cPanel
نصب cPanel مختلف شامل ویژگی های مختلفی است ، اما خبر خوب این است که مرور در اطراف و آشنایی با هر یک از بخش های مختلف بسیار ساده است. هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید ، معمولاً معیارهایی را مشاهده می کنید که میزان استفاده از منابع شما را وارد می کنند (مانند استفاده از CPU ، فضای ذخیره سازی موجود و استفاده از حافظه خود). این موارد می تواند روش مفیدی برای توجه به عملکرد کلی وب سایت شما فراهم کند.

پس از آشنایی با عملکرد وب سایت خود ، وقت آن است که ماژول های مختلف را مرور کنیم. ما مروری بر معمولی ترین ماژول های cPanel در زیر ارائه داده ایم.

این ماژولها به شما امکان می دهند بدون نیاز به استفاده از خرید هاست اشتراکی ، پرونده ها را از داخل cPanel بارگذاری و مدیریت کنید. همچنین می توانید سطوح حفظ حریم خصوصی را تعیین کنید ، از نسخه پشتیبان تهیه کنید و موارد دیگر. ماژول های متداول عبارتند از:

پشتیبان گیری
جادوگر پشتیبان
حریم خصوصی دایرکتوری
استفاده از دیسک
مدیر فایل
حساب های FTP
اتصالات FTP
تصاویر
دیسک وب
اولویت ها:
ویژگی های سفارشی سازی و تنظیمات cPanel

اینجاست که شما طرح نصب cPanel را سفارشی می کنید تا آن را متناسب با نیازهای شما مناسب تر کند. ماژول های متداول عبارتند از:

تغییر زبان
دامنه اصلی را تغییر دهید
جادوگر شروع کار
مدیریت منابع
میانبرها
اطلاعات تماس را به روز کنید
آموزش های ویدئویی
بانکهای اطلاعاتی:
ویژگی های مدیریت پایگاه داده cPanel

اگر وب سایت شما از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کند ، از یک بانک اطلاعاتی برای ذخیره پست ، تنظیمات و سایر اطلاعات استفاده می کند. بنابراین ، این بخش به مدیریت آن بانکهای اطلاعاتی می پردازد. ماژول های متداول عبارتند از:

جادوگر پایگاه داده MySQL
پایگاه داده MySQL
phpMyAdmin
MySQL از راه دور
برنامه های وب:
اسکریپت های نصب خودکار cPanel

این به طور معمول جایی است که نصب cPanel شما به شما امکان می دهد انواع مختلف نرم افزار را نصب کنید. این شامل همه چیز از بلاگ ها و پورتال ها گرفته تا CMS ها و انجمن ها است. ماژول های متداول عبارتند از:

دروپال
جوملا
phpBB
وردپرس
دامنه ها:
ویژگی های مدیریت دامنه cPanel

برای وب مسترها معمول نیست که از یک حساب میزبانی برای چندین سایت یا تنظیم زیر دامنه و تغییر مسیر استفاده کنند. این بخشی است که می توانید آن را مدیریت کنید. ماژول های متداول عبارتند از:

دامنه های Addon
نام مستعار
مدیر DNS
پیش نمایش وب سایت
تغییر مسیرها
زیر دامنه ها
معیارهای:
cPanel معیارها و آمار

اگر یک وب سایت در حال اجرا هستید ، می خواهید به عملکرد آن توجه کنید. این جایی است که ماژول های متریک وارد می شوند. همه چیز در مورد دسترسی شما به بینش های قدرتمند است که می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر در مورد نحوه کار وب سایت شما کمک کند. ماژول های متداول عبارتند از:

اوستات
پهنای باند
استفاده از CPU و همزمان اتصال
خطاها
دسترسی خام
بازدید کنندگان
وب سازنده
Webalizer FTP
امنیت:
ویژگی های امنیتی cPanel

امنیت نگرانی بزرگی برای اکثر وب مسترها است ، به ویژه اگر آنها اطلاعات حساسی مانند نام کاربری ، گذرواژه‌ها یا اطلاعات مالی را ذخیره کنند. این ماژول به شما کمک می کند تا مراقب تنظیمات امنیتی کلیدی برای حساب میزبانی خود باشید. ماژول های متداول عبارتند از:

محافظت از Hotlink
مسدود کننده IP
محافظت از زالو
دسترسی به SSH
SSL / TLS
نرم افزار:
بخش نرم افزار cPanel

این ماژول ها عمدتاً در مورد PHP و Perl است و لزوماً مورد نیاز نیست مگر اینکه شما یک کاربر پیشرفته تر باشید. ماژول های متداول عبارتند از:

برنامه نصب نرم افزار Softaculpis
بهینه سازی وب سایت
ماژول های پرل
بسته های PHP PEAR
CloudFlare
انتخاب کننده نسخه PHP
پیشرفته:
ویژگی های پیشرفته cPanel

همانطور که از عنوان پیداست ، این تنظیمات برای کاربران پیشرفته نیز مفیدتر است. ماژول های متداول عبارتند از:

دستگیرندگان آپاچی
کرون جابز
صفحات خطا
فهرستها
انواع MIME
پیگیری DNS
پست الکترونیک:
ویژگی های مدیریت ایمیل cPanel

همه بسته های میزبانی وب شامل ایمیل نیست ، اما اگر بسته شما شامل ایمیل و cPanel است ، در اینجا می توانید کلیه آن حساب های ایمیل را مدیریت کنید. ماژول های متداول عبارتند از:

واردکننده آدرس
Apache SpamAssassin
پاسخگوهای خودکار
آدرس پیش فرض
جادوگر ایمیل
رمزگذاری
حمل و نقل
فیلترهای جهانی
ورود MX
پیگیری تحویل
فیلترهای کاربر
خواندن بیشتر
آیا می خواهید در مورد اصول میزبانی وب و ساخت وب سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در اینجا چند مورد خوانده شده است که می توانید بلافاصله آنها را حفر کنید:

میزبانی وب چیست؟ راهنمای مبتدی-دوستانه
بررسی اجمالی وردپرس - محبوب ترین CMS در جهان
نام دامنه چیست و چگونه کار می کند؟
بنابراین ، cPanel چیست؟
cPanel یکی از محبوب ترین پانل های کنترل میزبانی وب مبتنی بر لینوکس است که معیارهای کلیدی را در مورد عملکرد سرور شما نشان می دهد و به شما این امکان را می دهد تا به طیف وسیعی از ماژول ها از جمله Files ، Preferences ، Databases ، برنامه های وب ، دامنه ها ، اندازه گیری ها ، امنیت ، نرم افزار ، پیشرفته دسترسی داشته باشید. و ماژول های ایمیل.

میزبانی وب cPanel در واقع میزبانی لینوکس است که شامل نصب cPanel است ، و آن را به یک انتخاب محبوب در بین وب مسترها تبدیل کرده است. اما گزینه های زیادی در خارج وجود دارد ، بنابراین اگر cPanel برای شما مناسب نیست ، مطمئناً یک صفحه کنترل را پیدا خواهید کرد که مناسب شما باشد.

اکنون که می دانید cPanel چیست ، زمان آن است که برخی از تجربیات را به اشتراک بگذارید. آیا پانل های کنترل میزبانی وب دیگری را امتحان کرده اید؟ کدام یک مورد علاقه شما بود؟ در کامنت زیر به ما اطلاع دهید!

cPanel چیست؟
[توک]
اغلب از ما سؤال می شود که cPanel Hosting چیست.

cPanel در واقع یک صفحه کنترل برای مدیریت سرویس میزبانی شماست و در کلیه بسته های میزبانی Pickaweb´ گنجانده شده است. نکته مهم این است که به افراد غیر فنی اجازه می دهد تا بدون نیاز به مهارت های فنی پیشرفته ، همه جوانب میزبانی خود را مدیریت کنند.

بیشتر افراد از cPanel برای کارهای اصلی و روزمره مانند مدیریت و اجرای ایمیل خود استفاده می کنند. کارهایی مانند ایجاد حساب کاربری ایمیل ، بازنشانی گذرواژه‌ها ، راه‌اندازی فرستنده ایمیل با cPanel Hosting بسیار آسان است.

برخی دیگر از ویژگی های محبوب میزبانی وب cPanel مواردی مانند تنظیم پارکینگ دامنه است که در آن شما یک نام دامنه را به نام دامنه دیگر یا دامنه های افزونه تغییر مکان می دهید که در آن می توانید چندین نام دامنه را تحت یک حساب میزبانی میزبانی کنید.

مزایای میزبانی cPanel
cPanel برای خدمات میزبانی مشترک و برای انجام کارهای روزمره برای VPS و سرورهای اختصاصی بسیار محبوب است. در اینجا برخی از مزایای اصلی ذکر شده است:

بسیار محبوب و عجیب و غریب نیست - cPanel تقریبا یک صفحه کنترل استاندارد صنعتی برای میزبان های لینوکس است.
مقیاس پذیر - cPanel را می توان برای میزبانی مشترک ، میزبان نمایندگی فروش ، سرورهای خصوصی مجازی و سرورهای اختصاصی استفاده کرد.
برای فروشندگان ، VPS و سرورهای اختصاصی مدیریت سرور cpanel از طریق رابط WHP cPanel انجام می شود.
کم هزینه - مجوزهای cPanel گران نیست. اگر در سیستم عامل میزبانی مشترک هستید ، شرکت میزبان شما (یعنی Pickaweb) مجوز را پرداخت می کند.
تعداد محدودیت های صدور مجوز - برخلاف برخی کنترل های میزبان cPanel محدودیتی در تعداد سایت هایی که می توان با یک مجوز استفاده کرد ، ندارد.
نصب آسان - پس از نصب نصب سرور لینوکس ، فقط باید اسکریپت نصب cPanel را اجرا کنید
ایمن و آسان برای حفظ - نگه داشتن cPanel به روز و ایمن بسیار ساده است.
بصری و آسان برای استفاده - cPanel دارای یک منحنی یادگیری ملایم است و در عین حال از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است ، مبتدیان انجام کارهای اصلی مانند ایجاد حساب های ایمیل را آسان می کنند
کاملا برجسته - cPanel به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا با استفاده از یک نرم افزار نصب 1 کلیک مانند Softaculous ، سریعاً عملکردهای اضافی را به وب سایت های خود اضافه کنند. اضافه کردن یک وبلاگ یا نرم افزار تجارت الکترونیک بسیار ساده است.
قابلیت حمل (فرایند مهاجرت آسان) - انتقال از یک سرور cPanel به دیگری بسیار آسان است. این مهم در صورت نیاز به انتقال هاستینگ خود از یک تأمین کننده به دیگری است.
تهیه پشتیبان آسان - cPanel شامل تعدادی گزینه پشتیبان برای محافظت از اطلاعات ارزشمند شما است. این نرم افزار همچنین یکپارچه با نرم افزار پشتیبان گیری شخص ثالث مانند r1soft / idera ادغام می شود.
خدمات ارزش افزوده - cPanel دارای برنامه های شخص ثالث است که در صورت استفاده از VPS یا سرور اختصاصی می تواند به ارزش افزوده خدمات شما اضافه کند.
شامل ویژگی های پیشرفته - و همچنین کارهای روزمره مانند مدیریت ایمیل cPanel همچنین بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند مدیریت سوابق DNS ، تنظیم پایگاه داده و غیره را ارائه می دهد.
cPanel دارای یک تن ویژگی است. اگر شما یک کاربر تازه کار باشید ، احتمالاً فقط باید با یک انتخاب کوچک از آنها آشنا شوید. در زیر برخی از ویژگی های اصلی مورد نیاز برای بلند شدن و اجرای آن وجود دارد.

مدیریت ایمیل
cPanel مدیریت ایمیل شما را آسان می کند. ایجاد ، ویرایش و حذف حساب های ایمیل با cPanel آسان است. می توانید رمز عبور را تغییر دهید ، سهمیه صندوق پستی را تنظیم کرده و صندوق پستی خود را با مشتری ایمیل مورد علاقه خود مانند Outlook تنظیم کنید. حتی می توانید ایمیل های خود را پیکربندی کنید تا به حساب GMail خود بروید. اگر می خواهید به ایمیل های خود در حال حرکت دسترسی داشته باشید ، می توانید به راحتی این کار را با استفاده از ایمیل از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت انجام دهید.

cPanel_1

مدیریت فایل
پانل مجموعه کاملی از ابزارهای مدیریت فایل را دارد. در حالی که جایگزینی برای یک ابزار FTP حرفه ای نیست ، این امکان را به شما می دهد تا بارگذاری پرونده ، ایجاد یا حذف آنها ، سازماندهی پرونده های خود در پوشه ها و همچنین امکان تغییر مجوزهای فایل را انجام دهید. به طور کلی ویژگی های اصلی لازم برای مدیریت پرونده های خود را به شما می دهد. همچنین می توانید پشتیبان گیری خود را از cPanel File Manager مدیریت کنید ، خواه بخواهید پشتیبان گیری کامل یا جزئی انجام دهید.

cPanel_2

1 کلیک روی نصب نرم افزار (Softaculous)
Softaculous ابزاری خارق العاده است که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک صدها برنامه نرم افزاری را بر روی هاست خود نصب کنید. آیا می خواهید یک وبلاگ وردپرس ، یک سایت تجارت الکترونیکی Magento یا یک انجمن PHPBB را راه اندازی کنید ، فروش مجدد میزبانی وب را با استفاده از WHMCS و سپس Softaculous شروع کرده اید.

cPanel_3

مدیریت دامنه
در cPanel مجموعه ای عالی از ابزار برای مدیریت موثر دامنه های خود دارید. به عنوان مثال ، می توانید دامنه های پارک شده را تنظیم کنید تا هر دامنه مورد نظر خود را تغییر مسیر دهید یا دامنه های Addon ایجاد کنید تا هزینه هاستینگ شما پایین بیاید. همچنین می توانید subdomains را تنظیم کنید ، تغییر مسیر دهید و تنظیمات منطقه DNS خود را از طریق cPanel مدیریت کنید.

cPanel_4

امنیت
وقتی صحبت از امنیت cPanel است ، شما را تحت پوشش قرار داده است. بنابراین چه بخواهید گواهی SSL را نصب کنید (توصیه می شود برای امنیت بیشتر باشد و هم برای SEO بهتر) ، آدرس های IP را مسدود کنید یا ModSecurance را که پوشش داده اید پیکربندی کنید.

بانکهای اطلاعاتی
cPan

ابزارهای پیشرفته
cPanel همچنین طیف وسیعی از ابزارها را برای کمک به شما در مدیریت بهتر وب سایت خود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید کارهای تکراری (به عنوان مثال ایجاد فاکتور روزانه) را با استفاده از CRON Job به طور خودکار انجام دهید. یا می توانید صفحات خطای سفارشی مانند 404 صفحه یا عیب یابی مشکلات DNS را تنظیم کنید.

 

cPanel_7
معیارهای
در حالی که بیشتر وب سایتها از Google Analytics و Google Webmaster Tools برای مرور کلی در مورد ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند ، cPanel معیارهای مفیدی را برای شما مانند خطاها ، استفاده از پهنای باند و ورود به سیستم Raw Access به همراه دارد.

cPanel_8

سرعت بخشیدن به وب سایت شما و ایمن سازی وب - CloudFlare برای cPanel
به عنوان یک شریک افتخار CloudFlare ، Pickaweb CloudFlare را به عنوان بخشی از خدمات میزبانی وب استاندارد ما به صورت رایگان ارائه می دهد. CloudFlare یک شبکه تحویل محتوا (CDN) است که مجموعه ای از سرورهای توزیع شده مستقر در سراسر جهان است. هدف CDN فراهم کردن دسترسی و کارایی بالا با ذخیره انبارهای صفحه وب استاتیک از سایت شما در شبکه سرورهای آنها است. این 3 مزیت مهم دارد:

سریعتر بارگذاری وب سایت ها - حداکثر 2 برابر سریعتر
پهنای باند کمتر استفاده می شود
امنیت بهبود یافته - CloudFlare حملات مخرب را تشخیص داده و از آن جلوگیری می کند
cPanel_9

متخصصین cPanel و Spam برای جلوگیری از هرزنامه کمک می کنند

Pickaweb شریک افتخار پیشرو در ارائه دهنده راه حل های ضد هرزنامه اسپم است. Expert Spam Experts با تجزیه و تحلیل کلیه ترافیک ایمیل های وارد شده به سرور شما در آن میزبانی می کند. الگوریتم های قدرتمند آن یاد می گیرند قبل از اینکه حتی به صندوق ورودی شما برخورد کند ، اسپم ها را متوقف کرده و در آهنگ های خود متوقف شود.

فیلتر اسپم دریافتی بیش از 99.9٪ از اسپم را در مواجهه با صندوق پستی شما متوقف می کند. فیلتر پستی ضد هرزنامه دریافتی یک سرویس با ارزش افزوده است اما یک روش بسیار مقرون به صرفه برای محافظت از صندوق ورودی شما و کاهش ناامیدی و هزینه بالقوه برخورد مداوم با هرزنامه ها است.

cPanel_10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : گنجه هاست

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • محمد خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی