هاستینگ

.
  • ۰
  • ۰

colocation چیست؟؟

مشاغل قادر به اجاره سرورها و سایر سخت افزارهای محاسباتی هستند در حالی که این امکانات توسط یک شرکت دیگر فراهم شده است.

این تسهیلات علاوه بر تأمین فضا ، نیرو و سرمایش ، امنیت بدنی را تأمین می کند ، همگی در حالی که به چندین ارائه دهنده خدمات مخابراتی و شبکه ای متصل می شوند.

هدف این است که به کارکنان فناوری اطلاعات شرکتها اجازه دهیم که بر کارهایی تمرکز کنند که می توانند ارزش سازمان را به جای آنکه مجبور باشند مرتباً از زیرساخت ها مراقبت کنند ، بر سازمان کار کنند.


 

Colocation (Colo) چیست؟
Colocation (colo) به منظور ذخیره سازی سرورها و سایر سخت افزارها به اجاره فضای موجود در مرکز داده است.

می توان به سادگی فضای اجاره را در یک قفسه ، کابینت ، قفس یا اتاق اجاره کرد یا با یک شرکت ارائه دهنده ابر همکاری کرد تا هر دو فضا را کرایه کند و از تیم IT آنها برای مدیریت خدمات استفاده کند.

در هر سناریو ، colo باید ساختمان ، خنک کننده ، برق ، پهنای باند و امنیت بدنی را در حالی که مشتری سرور و ذخیره سازی را به همراه دارد فراهم کند.

 

جمع
من می خواهم در این مقاله بر مشکلاتی که افراد غیر بومی ممکن است در استفاده از واژگان انگلیسی داشته باشند - بخصوص با ترکیب مناسب کلمات - تمرکز کنم. این جنبه ای از زبان به نام جمع است. نمونه ای از جمع بندی که ممکن است بسیاری از زبان آموزان انگلیسی با آن آشنا شوند ، صفت های مختلفی است که برای توصیف یک مرد خوش ذوق و یک زن خوش ذوق استفاده می شود. ما از یک زن زیبا و یک مرد خوش تیپ صحبت می کنیم ، اما بندرت از یک مرد زیبا یا یک زن خوش تیپ صحبت می کنیم.

(در حقیقت ، توصیف یک زن به عنوان خوش تیپ کاملاً ممکن است. با این حال ، این نشان می دهد که او به معنای سنتی زیبایی زن به هیچ وجه زیبا نیست ، بلکه این که او در سن بالغ است ، دارای ویژگی های بزرگ و مشخصی است قدرت شخصیت: به طور مشابه ، یک مرد را می توان زیبا توصیف کرد ، اما این معمولاً نشان می دهد که او دارای ویژگی های زنانه است.

در مثال آشنای دیگر جمع آوری ، ما از کوه های بلند و درختان بلند صحبت می کنیم ، اما معمولاً از کوه های بلند و درختان بلند نیست. به طور مشابه ، مرد می تواند بلند باشد ، اما هرگز بلند نیست (به جز به معنای مسمومیت!) ، در حالی که یک سقف فقط می تواند بلند باشد ، نه بلند. یک پنجره می تواند هم بلند باشد و هم بلند ، اما یک پنجره بلند مانند پنجره بلند نیست. پیر و خسته می شویم اما طاس یا خاکستری می رویم. ما بیمار می شویم اما بیمار می شویم. یک خانه بزرگ ، یک خانه بزرگ و یک خانه بزرگ دارای همان معنی هستند ، اما یک مرد بزرگ به اندازه یک مرد بزرگ یا یک مرد بزرگ نیست. می توانید یک اشتباه بزرگ یا یک اشتباه بزرگ انجام دهید ، اما نمی توانید یک اشتباه بزرگ مرتکب شوید. می توانید کمی غمگین باشید اما کمی خوشحال نباشید. می گوییم بسیار خوشحال و بسیار ریز است ، اما نمی گوییم خیلی خوشحال یا خیلی عظیم است. و غیره - نمونه های بی پایان از این نوع دشواری وجود دارد!

مشکل یادگیرنده انگلیسی این است که هیچ قانون جمع بندی وجود ندارد که بتوان آموخت. گوینده انگلیسی بومی بطور مستقیم با تکیه بر تجربه زندگی در شنیدن و خواندن کلمات موجود در مجموعه های مجموعه ، بطور شهودی جمع بندی صحیح را انجام می دهد. بلندگو غیر بومی تجربه محدود تری دارد و ممکن است غالباً کلمات را به شکلی جمع کند که برای بلندگو بومی عجیب باشد.

در اینجا چند سوال برای تست دانش شما در مورد مجموعه ها ارائه می شود:

تفاوت بین یک پنجره بلند و یک پنجره بلند چیست؟
به عبارات زیر نگاه کنید و در هر حالت معمولترین جمع را انتخاب کنید:
چای قوی / چای قدرتمند
یک ماشین قوی / یک ماشین قدرتمند
یک کامپیوتر قوی / یک کامپیوتر قدرتمند
یک داروی قوی / یک داروی قدرتمند
حال به کلمات و عبارات زیر نگاه کنید و تصمیم بگیرید که آیا ما آنها را انجام می دهیم یا آنها را ساخته ایم. به عنوان مثال ، آیا ما یک ظروف سرباز یا مسافر ایجاد می کنیم؟
اشتباه یک کار اشتباه در خانه
یک سر و صدا آرزو کنید یک وعده تست کنید
یک شغل کسی که بهترین سخنرانی شما باشد
آسیب دیدن خرید به تماس تلفنی با موهای شما (یعنی شانه کردن آن یا مرتب کردن آن)
سرانجام برخی از شانس ها و پایان می یابد. ببینید که آیا در پاسخ به سؤالات زیر ، مجموعه های صحیح را می دانید؟

نقطه مقابل چای قوی ، چای ضعیف است. نقطه مقابل سیگارهای قوی ، باد شدید ، بوی قوی چیست؟
روش معمول توصیف کسی که سیگار زیادی می کشد چیست؟
یک سیگاری بزرگ
سیگاری قوی
سیگاری سخت
سیگاری سنگین
سیگاری خشمگین
کسی می تواند بسیار خسته باشد ، اما نه خیلی بیدار یا بسیار خواب باشد. به جای چی می گوییم؟
نقطه مقابل شراب شیرین چیست؟
کدام یک از موارد زیر مجموعه های معمول هستند؟
کاملاً زیبا
بسیار زیبا
بسیار زیبا
بی نهایت زیبا
کاملاً زیبا
کاملاً زیبا
کاملاً زیبا
جمع بندی های زیر صحیح نیست. آیا می توانید آنها را مرتب کنید؟
برای ورود به یک ساختمان
سوار ماشین شوید
برای رفتن در یک کشتی
اطلاعات بیشتر در مورد جمع: مسابقه تعاملی

پاسخ ها
یک پنجره بلند پنجره ای است که از فاصله ای طولانی از سطح زمین واقع شده است ، در حالی که یک پنجره بلند از مسیری بلند از بالا به پایین اندازه گیری می کند.
ما در مورد چای قوی ، یک ماشین قدرتمند و یک کامپیوتر قدرتمند صحبت می کنیم. یک دارو می تواند هم قدرتمند و هم قدرتمند باشد.
این مجموعه های معمول با ساخت یا انجام این کار هستند:
یک ظرف غذا را اشتباه بگیرید کارهای خانه را تختخواب را انجام دهید یا انجام دهید
ایجاد یک سر و صدا یک آرزو انجام یک آزمون نوید بخش
یک کار را انجام دهید کسی که به نفع خود انجام دهد بهترین سخنرانی خود را انجام دهد
آیا صدمه ای به خرید وارد کنید ، تماس تلفنی موهای خود را انجام دهید (یعنی آن را شانه کنید یا مرتب کنید
خرت و پرت. در اینجا مجموعه های معمول آورده شده است:
سیگارهای خفیف ، باد ملایم ، بوی ضعیف
سیگاری سنگین
بیدار گسترده صدا در خواب یا سریع خواب است
شراب خشک
سوار شدن به یک ماشین؛ سوار شدن به کشتی. برای رفتن به یک ساختمان
بسیار زیبا؛ بسیار زیبا (و احتمالاً: کاملاً زیبا)
سؤالی از یک بازدید کننده سایت (چگونگی ارزیابی قدرت جمع)

[* از آنجا که متن فوق را نوشتم ، در سال 1990 ، مسائل تغییر کرده است و شنیدن مردانی که به زیبایی توصیف می شوند ، بدون هیچ گونه دلالت از زنانگی بسیار متداول است.]


مدرسه بین المللی فرانکفورت: هنر و هنرمندان. (برای دیدن در اندازه کامل کلیک کنید.)

"مشکل یادگیرنده انگلیسی این است که هیچ قانون جمع بندی وجود ندارد که بتوان آموخت. زبان انگلیسی بومی انگلیسی بطور شهودی باعث می شود که

 

Colocation یا "Colo" راه حلی است که توسط مراکز داده بزرگ ارائه شده است و مکانی را برای مشاغل و سازمانها فراهم می کند تا میزبان سرورها و سایر سخت افزارهای IT خود را در یک تسهیلات امن و پیشرفته با تکنولوژی بالا قرار دهند. این یک تجارت کوچک است که نمی خواهد یک بخش کل فناوری را استخدام کند ، یک شرکت بزرگ که ثبات و امنیت یک مرکز داده را می خواهد یا جایی در این میان ، Colocation مزایایی برای همه مشاغل ارائه می دهد.

 

حفاظت از امنیت
اکثر مراکز داده ای که امکان جمع آوری را دارند ، از امنیت بدنی بالایی برخوردار هستند. امکاناتی مانند دوربین های امنیتی ، کارمندان 7 24 24 در محل ، قفس های فردی یا کابینت دارای قفل هستند ، همچنین اسکن بیومتریک در همه نقاط دسترسی و موارد دیگر! در صورت برقراری امنیت مناسب ، ممکن است یک مرکز داده دارای گواهینامه SSAE-16 باشد. این امر به مشاغل این امکان را می دهد تا تجهیزات خود را جمع کنند و از مزایای SSAE-16 که در حال حاضر موجود است بهره ببرند تا از ممیزی پرهزینه و وقت گیر دفتر یا تأسیسات شرکت شما جلوگیری شود.

با Colocation ، مشاغل دارای تجهیزات خود هستند. از آنجا که آنها تجهیزات خود را دارند ، فقط کارکنان آنها به اطلاعات و داده های موجود در آن دسترسی دارند. بر خلاف راه حل های میزبانی وب معمولی ، که در آن داده ها ممکن است در سرور مشترک ذخیره شود ، آنها تنها دسترسی به داده های خود خواهند بود.

 

وقت تمام وقت
بیشتر مشاغل 7 24 24 است. حتی پس از «ساعت کار فروشگاه» ، یک تجارت باید به صورت آنلاین و متصل باشد ، به خصوص اگر آنها یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت داشته باشند. برای چند دقیقه یا یک ساعت پایین بودن می تواند یک فاجعه را هجی کند. تصور کنید زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان برای یک روز یا یک هفته در حالی که برق به دلیل طوفان پایین است ، خراب است. این باعث می شود مشتری های بالقوه از دسترسی به سرورهای خود جلوگیری کنند! در یک مرکز جابجایی مانند پایگاه داده اینترنت TurnKey ، زیرساخت IT شرکت شما در تأسیسات پر سرعت اینترنت با سرعت بالا و با برق مداوم تأمین شده توسط سیستمهای باتری UPS صنعتی و دیزل ژنراتورهای محلی برای تهیه پشتیبان اضطراری قرار دارد.

 

اتاق برای رشد
در یک محیط معمولی IT ، اگر یک شرکت به سرعت نیاز به افزایش پهنای باند یا اضافه کردن فضای فیزیکی به دفتر داشته باشد ، می تواند هفته ها یا حتی ماه ها صبر کند. هنگامی که زیرساخت های آنها در یک مرکز colocation واقع شده باشد ، آنها می توانند مقادیر زیادی از پهنای باند اضافی را در عرض چند دقیقه یا چند ساعت فراهم کنند. یک مرکز داده معمولی می تواند از یک پهنای باند 10000 برابر بیشتر از یک اتصال اینترنتی کابل اداری معمولی برخوردار باشد.

 

صرفه جویی در هزینه
مشاغلی که زیرساخت های فناوری اطلاعات داخلی خود را ایجاد می کنند ، می توانند صدها هزار دلار هزینه کنند ، اگر نه میلیون ها دلار ، برای داشتن قابلیت های پهنای باند و سیستم های قدرت و سرمایش درجه کارآیی در یک مرکز جابجایی. خطوط فیبر نوری که به مراکز اصلی اینترنت در سراسر دنیا وصل می شوند ، برای سکه ها نیز خریداری نمی شوند! افزونگی خود را به دفتر خود بیفزایید و مشاغل سالانه هزاران دلار پرداخت می کنند. از طرف دیگر ، اگر آنها در عوض تصمیم به استفاده از یک مرکز جابجایی گرفتند ، شاید هزینه آنها کمتر از 100 دلار در ماه باشد.

در هر تجارت ، نزدیکی تولید کنندگان ، فروشندگان و بازارها بازده فوق العاده ای را به همراه دارد. به همین دلیل بسیاری از کارخانه های تولید فولاد نزدیک به معادن سنگ آهن قرار دارند. در دهه 90 ، هند مبادلات منطقه ای زیادی داشت. کشف قیمت ذاتاً محلی بود و هیچ تبادل غالب وجود نداشت. با افزایش BSE و NSE ، کشف قیمت به صرافی های متمرکز منتقل شده است. با متمرکز شدن بازار در بمبئی ، یکی از اعضای در بمبئی نسبت به عضوی که در حال حاضر در دهلی نو ، مثلاً زمانی است که کشف قیمت محلی بوده و بیشتر اعضا نیز محلی بودند ، از مزیت فیزیکی برخوردار شد. هنگامی که صرافی ها مرکزی شد ، بازیکنان دیگر محلی نبودند اما در سراسر کشور پخش می شدند. این بدان معنی است که اطلاعات بازار از منبع اصلی در بمبئی توسط اعضا در سراسر کشور قابل دسترسی است. یک عضو نشسته در بمبئی احتمالاً می تواند اطلاعات مربوط به بازار را قبل از نشستن عضو در دهلی بدست آورد. این منجر به عدم تقارن اطلاعات شد.
به زودی اعضای سراسر کشور افتتاح دفاتر در بمبئی را آغاز کردند. این امر نه تنها منجر به تمرکز گسترده کارگزاران در بمبئی ، بلکه کارگزاران بیگانه واقع در خارج از بمبئی شد. بیشتر این اعضا در فورت ، بمبئی مستقر بودند. این هیچ همخوانی نبود زیرا BSE نیز در فورت ، بمبئی واقع شده بود. همه این بازیکنان می خواستند تا حد امکان از لحاظ جغرافیایی به BSE نزدیک باشند. BSE فرصت تجاری پیدا کرد و آنها به زودی شروع به ارائه فضایی در محل BSE به این دلالان کردند. حالا هر دلالی می خواست درون محوطه BSE باشد. در حقیقت ، همه می خواستند در همان طبقه که موتور مطابق با آن مستقر است ، قرار بگیرند. عجله ای عجولانه برای اشغال دفاتر نزدیک به موتور مطابق BSE رخ داد. هر عضو همیشه مراقب این بود که این دفاتر آرزو را به شکلی دیگر به دست آورد. فضای اداری محدود به تنگنای اصلی BSE برای دسترسی عادلانه تبدیل شد.
مبادلات دیگر مانند CME در دهه 1980 با ارائه فضای اداری از راه دور به نام co-location این مشکل را حل کرد. این فضاهای مکان یابی مجاز به سرور اعضای و سایر تجهیزات خانه بودند. نه تنها مبادله از دسترسی به فضا بلکه دسترسی مشابه برخوردار بود. اکنون هر یک از اعضا در هر نقطه از جهان قرار دارد می تواند یک دفتر راه دور نزدیک به مبادله را از طریق محل اقامت دریافت کند. در مبادلاتی که محل اقامت ارائه نمی شود ، اعضای ثروتمند با در آغوش کشیدن تمام دفاتر نزدیک به مبادله درگیر اقدامات انحصاری می شوند. در عوض ، محل زندگی انحصار را از بین می برد و دسترسی برابر و عادلانه ای را فراهم می کند. امروزه تقریباً در هر مبادله ای در جهان موقعیت مکانی مشترک وجود دارد. NSE از سال 2010 موقعیت مکانی در هند را آغاز کرد و طی پنج سال از راه اندازی آن ، بیش از 400 عضو عضو داشت.

Colocation راه حل ایده آل برای شرکت ها ، ارائه دهندگان خدمات ، مشاغل کوچک و فروشندگان IT است که می خواهند یک محیط پایدار باشند که در آن بتوانند دارایی های خود را به طور کامل کنترل کنند. این کنترل کامل سخت افزار ، نرم افزار و شبکه شما را فراهم می کند تا نیازهای شما را بدون نگرانی در مورد زیرساخت های پشتیبانی ، برآورده سازد. با جمع کردن با TurnKey Internet ، شما می توانید بر روی مشاغل خود متمرکز شوید و نه بر روی شبکه های اداری ، در مورد برق یا سرور که باعث ایجاد مشکلات محلی و زیرساخت های اداری می شود. ما برای اطمینان از خدمات شما در تمام مدت آنلاین و در دسترس بودن ، شبکه ، برق و سرمایش زائد را ارائه می دهیم.

 

 

 

 

 

 

منبع : گنجه هاست

  • ۹۹/۰۱/۰۶
  • محمد خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی